Ir para conteúdo

Posts Recomendados

Não encontrei nenhuma seção para isso, desculpa se estiver errado :S

Bom, eu pensei em fazer um ot com 2 promotions peguei um tuto aqui no xtibia (valeu vodkart), mas me deparei com um problema: eu vo no account manager e olha o dialogo

22:57 Olá, diga 'account' para criar conta ou diga 'recover' para recuperar a conta.

22:57 Account Manager: What would you like your password to be?

22:57 Account Manager: 8765432 is it? 'yes' or 'no'?

22:57 Account Manager: What would you like your account name to be?

22:57 Account Manager: 234567, are you sure?

22:57 Account Manager: Your account has been created, you may manage it now, but remember your account name: '234567' and password: '8765432'!

22:57 Hint: Type 'account' to manage your account and if you want to start over then type 'cancel'.

22:57 Account Manager: Do you want to change your 'password', request a 'recovery key', add a 'character', or 'delete' a character?

22:57 Account Manager: What would you like as your character name?

22:57 Account Manager: Yopo Ono, are you sure?

22:57 Account Manager: Should your character be a 'male' or a 'female'.

22:57 Account Manager: A male, are you sure?

22:57 Account Manager: What do you want to be... a sorcerer, a druid, a paladin, a knight, a master sorcerer, an elder druid, a royal paladin, an elite knight, an Epic master sorcerer, an Epic elder druid, an Epic royal paladin, an Epic elite knight

22:57 Account Manager: So you would like to be an Epic elite knight... are you sure?

22:57 Account Manager: Your character has been created.

Tem até o npc que vende a promotion, mas nao queria que nenhum tipo de Elder ou Epic seja feito direto no acc manager.

Link para o comentário
https://xtibia.com/forum/topic/150520-d%C3%BAvida-sobre-acc-manager/
Compartilhar em outros sites

• Criar Novo...