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michal16202

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  1. Ei, Qualquer um pode escrever um tutorial sobre como obter o referido efeito como este screen shot? Eu li sobre "Como enviar mais peças para o cliente OT" e é OK, mas como remover o painel esquerdo e direito? E como redimensionar chat (à esquerda, canto inferior)? ENG: Can anyone write tutorial about how to obtain said effect like on this screen shot? I read about: "How to send more tiles to the OT Client" and it is OK, but how to remove left and right panel? And how to resize chat(left, bottom, corner)? Screenshot http://prntscr.com/3ej7us Bump
  2. Hello, I have a problem with [MOD]Good Time Event. I use TFS 0.3.6, i set which days of the week and time to enable/disable event, and it not working. I tried change loading date and time from the array, and again not working. I tried change this: local daysOpen = {} for k, v in pairs(newWC.days) do table.insert(daysOpen, k) end function onThink(cid, interval) print(os.date('%A')) if isInArray(daysOpen, os.date('%A')) then for _, d in pairs(newWC.days[os.date('%A')]) do if isInArray(d.from, os.date('%X', os.time())) then if getStorage(newWC.event) ~= 1 then local newRate = newWC.rates[math.random(#newWC.rates)] for _, cid in ipairs(getPlayersOnline()) do doPlayerSetSkills(cid, newRate) doCreatureSetStorage(cid, newWC.checkEvent, 1) end doSetStorage(newWC.event, 1) doSetStorage(newWC.rateStorage, newRate) for i = 1, newWC.howMuchTimesPoints do addEvent(randPoints, i * newWC.everyMinPoints * 60 * 1000, newWC.points) end doBroadcastMessage('Happy Hours! Rates have changed to: ' .. newRate .. '! Rates will back to normal in ' .. d.to .. ' (server time). Have fun!!', MESSAGE_STATUS_WARNING) end break end end end To this: function onThink(interval) print(os.date('%A')) local checkCorrectDay = newWC.days[os.date('%A'):lower()] if not checkCorrectDay then return true end print(1) for k, v in pairs(checkCorrectDay) do if isInArray(v.to, os.date('%X', os.time())) then print(2) if getStorage(newWC.event) ~= -1 then local newRate = newWC.rates[math.random(#newWC.rates)] for _, cid in ipairs(getPlayersOnline()) do doPlayerSetSkills(cid, newRate) doCreatureSetStorage(cid, newWC.checkEvent, 1) end doSetStorage(newWC.event, 1) doSetStorage(newWC.rateStorage, newRate) for i = 1, newWC.howMuchTimesPoints do addEvent(randPoints, i * newWC.everyMinPoints * 60 * 1000, newWC.points) end doBroadcastMessage('Happy Hours! Rates have changed to: ' .. newRate .. '! Rates will back to normal in ' .. d.to .. ' (server time). Have fun!!', MESSAGE_STATUS_WARNING) end break end end return true end And agin no result Here is the MOD:http://wklej.org/id/1337785/ Help me with this MOD. Refresh, any idea how to fix it? Refresh
  3. Eu uso o servidor devland 8,0 (DBKO 3.11), e não há sistema de tarefas não funciona, não há erros no console. Como entrar "/ task" ou "!Task" e não acontece nada, eu tenho que mudar em talkactions a "task" para que mais uma vez eu não posso usar a "task list" de comando. É que poderia ser feito para o NPC e não no comando?
  4. Oi, você pode fazer este sistema para Devland 8.0?
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