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[Encerrado] #duvida Como Tirar Os Shinys Do Clan


DinoAdmin

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soh tirar essa parte de todos..

 

elseif (msgcontains(msg, 'shiny') or msgcontains(msg, 'Shiny')) then --alterado v1.7

if getPlayerSlotItem(cid, 8).uid <= 0 then

selfSay("Sorry, you don't have a pokemon in the main slot!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end --alterado v1.4

 

ball = getItemAttribute(getPlayerSlotItem(cid, 8).uid, "poke")

if not isInArray({"Hitmonlee", "Hitmonchan", "Hitmontop"}, ball) then

selfSay("Put a Hitmonchan's pokeball or a Hitmonlee's pokeball or a Hitmontop's pokeball atleast +20 in main slot!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end --alterado v1.4

 

if getPlayerClanName(cid) ~= 'Gardestrike' and ball == "Hitmontop" then --alterado v1.7

selfSay("You aren't of the clan Gardestrike! Get out of here!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

else

selfSay("So you want to transform your "..ball.." in a Shiny "..ball.."? It will cost 200k!", cid)

talkState[talkUser] = 4

end

elseif (msgcontains(msg, 'yes') or msgcontains(msg, 'Yes')) and talkState[talkUser] == 4 then

if getPlayerSlotItem(cid, 8).uid <= 0 then

selfSay("Sorry, you don't have a pokemon in the main slot!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end

--alterado v1.2

if #getCreatureSummons(cid) >= 1 then

selfSay("Go back your pokemon!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end

 

local pb = getPlayerSlotItem(cid, 8).uid

 

if not isInArray({"Hitmonlee", "Hitmonchan", "Hitmontop"}, getItemAttribute(pb, "poke")) then

selfSay("Put a Hitmonchan's pokeball or a Hitmonlee's pokeball or a Hitmontop's pokeball atleast +20 in main slot!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end --alterado v1.4

 

if getPlayerClanName(cid) ~= 'Gardestrike' and getItemAttribute(pb, "poke") == "Hitmontop" then --alterado v1.7

selfSay("You aren't of the clan Gardestrike! Get out of here!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end

 

if not getItemAttribute(pb, "boost") or getItemAttribute(pb, "boost") < 20 then

selfSay("Sorry, your "..getItemAttribute(pb, "poke").." is not boosted +20!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end

--100000 = 1k, 1000000 = 10k, 10000000 = 100k

if doPlayerRemoveMoney(cid, 20000000) == true then

selfSay("So there is it! Enjoy!", cid)

local name = getItemAttribute(pb, "poke")

doItemSetAttribute(pb, "hp", 1)

doItemSetAttribute(pb, "poke", "Shiny "..getItemAttribute(pb, "poke"))

doItemSetAttribute(pb, "description", "Contains a Shiny "..getItemAttribute(pb, "poke")..".")

doItemEraseAttribute(pb, "boost")

doTransformItem(getPlayerSlotItem(cid, 7).uid, fotos["Shiny "..name])

if useKpdoDlls then

doCreatureExecuteTalkAction(cid, "/pokeread")

end

talkState[talkUser] = 0

return true

else

selfSay("You don't have enough money!", cid)

talkState[talkUser] = 0

return true

end

 

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/\ Minha Opinião, acho que nao era bom vc tirar os shinys dos clans não pow =x

pq ai não vai ter graça fazer clan sem algum função =/ pq shinys dos clans fica legal pq ai

os player vai correr atras dos ranks para fazer seu pokemon shiny e ja que o sistema de

parecer shiny ta foda =/ ai fica chato, mesmo que vc coloque para aparecer shiny facil, ele demora!

eu acho ¬¬

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  • 5 years later...
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