Amigo como você podem perceber quase nimguèm mais joga Ot Exp baixo Se for para joga ot exp baixo os povos vai no global gasta dinheiro em ot mano..
No seu ot tem nenhum player online cria um servidor exp 500 se vai ver ira lotar...
Boa sorte...
Por DarkTemple, 02 de nov. de 2013 em OTServlist
info
Grupo: Conde
Reputação: +16
Char no Tibia: Sherpy

Amigo como você podem perceber quase nimguèm mais joga Ot Exp baixo Se for para joga ot exp baixo os povos vai no global gasta dinheiro em ot mano..
No seu ot tem nenhum player online cria um servidor exp 500 se vai ver ira lotar...
Boa sorte...
info
Grupo: Campones
Reputação: 0

Boa sorte...
Uhm.. sorry but can you write it one more time in English ? So i could answer all of your questions
info
Reputação: +1
Char no Tibia: Unknow

hi my friend meant that your server will fill up the XP is higher.
if you find a good ot, they can go in shadowcores, not saying that your server is not good ot more that can improve with a higher xp, good luck
info

Only 3 hours to start !
We want to remind you about protocol change from 10.10 to 10.21
Play with us !
info
Hi there! After few months of hard work I proudly annouce
DarkTemple.eu
Schedule:
- 5 November - (Planned) Grand Opening
DarkTemple.eu is a Real Tibia based OpenTibia server. We've been working for months to
reproduce well-known environment. Follow us on our site http://darktemple.eu/
or on Facebook https://www.facebook.com/darktemple.eu
Server is already online. Come and play report bugs and help us improve before the final beginning
General Information:
Content Information: